Idősotthonok nyilvántartó rendszere

Adminisztráció egyszerűen és könnyedén

JELENTKEZÉS AZ ON-LINE SZOFTVER KONZULTÁCIÓRA

Az idősotthonok adminisztrációs munkáját támogató Űrlapkezelő szoftverünk konzultációját on-line formában tartjuk.

Esemény időpontja: 2025. április 17. csütörtök 09 óra

A megbeszélés Google Meet felületen történik és 30 percet fog igénybe venni, mely során a feltett kérdések is megválaszolásra kerülnek.
A részvételhez ajánlott, de nem kötelező webkamera és mikrofon használata.

A fórumon történő részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!

A regisztrációhoz kérjük adja meg az alábbi adatokat 

A jelentkezést követően emailon fogjuk tájékoztatni a csatlakozás részleteiről.

Aki A MEGBESZÉLÉST TARTANI FOGJA

Infopartner Vágó Szabolcs
Vágó Szabolcs
informatikus

1995 óta foglalkozik rendszergazdaként informatikai rendszerek kidolgozásával, üzemeltetésével és fejlesztésével. Partnerei elsősorban idősotthonok és szociális intézmények. Az évek során sokféle informatikai problémát oldott meg sikeresen, ügyfelei nagy örömére.

Célja, hogy az idősgondozás adminisztrációs feladatait egyszerűen használható szoftver segítségével nagy hatékonysággal oldja meg.

2014 óta fejleszti az idősellátásban használható bentlakásos Intézményi Ellátottak Nyilvántartó Rendszerét, mely több idősotthonban biztosítja az igénybevételi eljárás teljes szakmai dokumentációját.