Elege van az Excel-táblákból és a papíralapú nyilvántartásokból?

ŰRLAPKEZELŐ SZOFTVER

Idősotthonok és nyugdíjasházak számára

Egyszerű és a hatályos jogszabályoknak megfelelő ellátotti nyilvántartásra van szükségük?

A megoldás a könnyen kezelhető 

Infopartner Űrlapkezelő-rendszer!

Önöknél is gyakran felmerülnek a következő problémák?

Túl sok papírmunka

Nincs központi nyilvántartás

Nehézkes adminisztráció

Ismétlődő feladatok

Elavult jogszabályi környezet

Elmarad a munkatársak ellenőrzése

Átláthatatlan várólista​

Lassú belső kommunikáció

Hiányzó ápolási dokumentáció

Miben nyújt támogatást a rendszer?

Ha a fenti problémák közül néhány az Önök intézményében is rendszeresen felmerül, mindenképpen 

érdemes egy könnyen használható, központosított szoftveres nyilvántartó rendszert bevezetni.

Segíti az idősgondozás folyamatait

Központosított nyilvántartás a várakozókról és az ellátottakról. Több mint 50 különféle ápolási és gondozási űrlap, valamint dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetők és elérhetők. Bárhonnan hozzáférhető – felhőalapú működés, platformfüggetlen szoftver.

Könnyen elérhető adatok

Adminisztrációs szoftver idősellátás
Adminisztrációs szoftver idősellátás

Segíti az idősgondozás folyamatait

Központosított nyilvántartás a várakozókról és az ellátottakról. Több mint 50 különféle ápolási, gondozási űrlap és dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetők és elérhetők. Bárhonnan hozzáférhető – felhőalapú működés, platformfüggetlen szoftver.

Könnyen elérhető adatok

Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban

Csökkenti az adminisztrációs terheket

Az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatók. Az elkészített űrlapok egyszerűen átmásolhatók, így használatukkal időt takaríthat meg. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetők. Az átlátható és könnyen kezelhető felület nem tartalmaz bonyolult menüstruktúrát, ezért gyorsan elsajátítható. 

Egyszerűen használható

Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban

Csökkenti az adminisztrációs terheket

Az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatók. Az elkészített űrlapok egyszerűen átmásolhatók, így használatukkal időt takaríthat meg. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetők. Az átlátható és könnyen kezelhető felület nem tartalmaz bonyolult menüstruktúrát, ezért gyorsan elsajátítható. 

Egyszerűen használható

Költségcsökkentés

A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkával tölteni, így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására.  A szoftver havi költsége jól tervezhető, nem jelent megterhelést a költségvetés számára. Mivel az adminisztráció digitális formában történik, nincs szükség papíralapú nyomtatásra, ami további megtakarítást jelent.

HATÉKONYSÁG​

Idősadminisztráció költség csökkentés
Idősadminisztráció költség csökkentés

Költségcsökkentés

A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkával tölteni, így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására.  A szoftver havi költsége jól tervezhető, nem jelent megterhelést a költségvetés számára. Mivel az adminisztráció digitális formában történik, nincs szükség papíralapú nyomtatásra, ami további megtakarítást jelent.

HATÉKONYSÁG​

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

Átláthatóvá és egyszerűvé teszi a mindennapi munkát

Könnyen áttekintehető listák az idősotthon ellátottairól, valamint rendszerezett dokumentumok és űrlapok, amelyek jól kezelhetők, és támogatják az idősotthonok adminisztrációs munkáját.
Az ellenőrzésekhez gyors összesítések és statisztikák készíthetők a rendszerrel, amelyek segítségével a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetők.

Jogszabályi megfelelés

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

Átláthatóvá és egyszerűvé teszi a mindennapi munkát

Könnyen áttekintehető listák az idősotthon ellátottairól, valamint rendszerezett dokumentumok és űrlapok, amelyek jól kezelhetők, és támogatják az idősotthonok adminisztrációs munkáját. Az ellenőrzésekhez gyors összesítések és statisztikák készíthetők a rendszerrel, amelyek segítségével a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetők.

Jogszabályi megfelelés

Hogyan oldja meg a problémát a szoftver?

Rendszerezi a dokumentumokat

 

Az adatok felvitele egyszerű, gyors és központosított. Könnyen elérhető és módosítható.

 

Egységesíti a nyilvántartást

 

Az intézmény minden munkatársa egy szoftverben dolgozik, így az adatok könnyen elérhetőek.

 

Központosítja az adatkezelést

 

Az űrlapok egyszerűen átláthatók, minden adat az ellátott neve alatt van nyilvántartva.

 

ott segítünk, ahol...

Külön Excel-táblákban dolgoznak az egyes osztályokon

  • Különféle feladatok megoldására külön Excel-táblákat használnak. 
  • Az ápolási és gondozási dokumentumokat papíron készítik.
  • Túl sok idő az adatok visszakeresése, az adatszolgáltatás nehézkes.

Nincs intézményen belüli egységesített adatkezelés

  • Az osztályok külön-külön nyilvántartást vezetnek az ellátottakról.
  • Sok az ismétlődő feladat. 
  • Ellenőrzéskor gyakoriak a hiányosságok, mert a dokumentáció nem felel meg a hatályos jogszabályoknak.

A bonyolult adminisztráció értékes időt von el más feladatoktól

  • Az adminisztráció túl nagy terhet jelent az alkalmazottaknak.
  • Kevesebb idő jut az ellátottak minőségi ellátására.

A program főbb funkciói

Idősotthon ellátott nyilvántartás

Ellátottak nyilvántartása

Az ellátottak személyes adatai mellett a hozzátartozók, cselekvőképtelenség esetén a gondnokok adatai, valamint az ellátási és az elhelyezési adatok is szerepelnek.

Térítési díj és költőpénz nyilvántartás

Gazdasági modul

Gondozási díjak, távollétek, térítési díjak számlázása és gondozási napok lekérdezése. Megőrzésre átadott költőpénz, belépési hozzájárulások, tárgyi letétek kezelése, valamint statisztikai funkciók.

egyéni foglalkoztatási dokumentációk, gondozási tervek

Gyógyszerkészlet nyilvántartás

Intézményi gyógyszerlisták, intézményi és a lakói raktárkészlet nyilvántartása, leltár, személyre szóló gyógyszerkiadás, egyéni gyógyszer-felhasználás, gyógyszerszámlázás, központilag karbantartott NEAK gyógyszercikktörzs és pelenkák nyilvántartása.

Várólista idősotthonba

Várólista kezelése

Az elhelyezési eljárás megkezdésekor, már az előgondozás alkalmával fel lehet vinni az időseket a rendszerbe, így az aktív várakozók egyszerűen, egy gombnyomásra leszűrhetők. A havi jelentés egy Excelben is elkészíthető.

Idősgondozás ápolási dokumentumok

Ápolási, foglalkoztatási űrlapok

Napi gondozás, terápiás lapok, ápolási tervek, kórházba kerülési adatlapok, folyadékmérés, vércukormérés, decubitus megfigyelés, különféle foglalkoztatási dokumentációk, egyéni gondozási tervek nyilvántartása stb.

Munkaidő beosztás tervezés

Beosztástervezés

A vezetői munkát segíti a dolgozók, ápolók, nővérek, gondozók, konyhások, takarítók és foglalkoztatók havi műszakbeosztásának gyors elkészítése, valamint az óraszámok gépi számítása.

Jogszabályi megfelelés

Ellátottak személyes adatainak nyilvántartása az 1993. évi III. törvény alapján

Dokumentumok kezelése az 1/2000. SzCsM rendeletnek megfelelően

Létszámadatok nyilvántartása a 29/1993. Korm. rendelet szerint

KiKnek hasznos?

Az Űrlapkezelő Ideális megoldás lehet:

Egyházi bentlakásos intézményeknek

Önkormányzati fenntartású szociális otthonoknak

Alapszolgáltatási központoknak (pl. HSNY, étkeztetés)

Alapítványi, non-profit nyugdíjasházak és idősotthonok

Felnőtt pszichiátriai intézeteknek

A megbízhatóság a legfontosabb értékünk

Névtelen terv2

Támogatás

Folyamatosan támogatjuk a felhasználókat: tudásbázis,
online képzések, távsegítségnyújtás,
telefonos ügyfélszolgálat.

szoftverbevezetés

Megtervezzük a szoftver bevezetését és segítjük a vezetői döntéshozatalt a modul használatában. A felhasználók számára helyszíni oktatást és képzést biztosítunk. 

Fejlesztés

A programot folyamatosan fejlesztjük, nemcsak a jogszabályok követése, hanem az igények alapján is. 

Szakértelem

10 éves tapasztalat, kifejezetten az idősotthonokkal együttműködve.

Támogatás

Folyamatosan támogatjuk a felhasználókat: Tudásbázis, Távsegítség nyújtás, Online képzések Telefonos ügyfélszolgálat

szoftver Bevezetés

Megtervezzük a szoftver bevezetését és segítjük a vezetői döntéshozatalokat  a modul használatában. Felhasználók részére helyszíni oktatás, képzés.

Fejlesztés

Folyamatosan fejlesztjük a programot a jogszabály-követésen túlmenően igény szerint.

Szakértelem

10 éves tapasztalat kifezetten az idősotthonokkal együttműködve.

BEtekintés a rendszerbe

Napi gondozási tevékenység rögzítése

A szoftverrel beosztások is készíthetők

Gyógyszerelő lapok kitöltése néhány kattintással

Akik már évek óta bevezették az infopartner rendszerét

Az igénybevételi eljárást és a személyi nyilvántartást teljes körűen kezeli a rendszer. Nagyban megkönnyíti a munkát, mert a kézi adminhoz szükséges jellemzően gondozási nyomtatványokat az ellátottak adataival kitöltve tudjuk kinyomtatni. Így az ellátott nevére kiállított nyomtatványokra kézzel is fel lehet vinni a mért értékeket, vagy más tevékenységet. 

Visszajelzések a szoftverről

Teljeskörű adatnyilvántartás
egyszerűen és hatékonyan

Ingyenes bemutató

TIPP: Kérje a 30 napos ingyenes próbaidőszakot!

Kíváncsi a szoftverre? Szeretné megnézni részletesen milyen nyilvántartásokat vezet az ellátottakról?

Tekintese meg az ingyenes szoftverbemutatónkat!

Hetente több alkalommal tartunk online vagy helyszíni szoftverbemutatót.

Az előadás 30 percet vesz igénybe, melynek végén a feltett kérdések is megválaszolásra kerülnek.

Jelentkezési határidő:

nap
óra
perc
mp
A jelentkezési határidő lejárt! Amennyiben szeretne résztvenni keressen az eléhetőségeinken!

A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk pontos árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.

Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat!

    * A pandémia helyzetre való tekintettel 30 napon keresztűl biztosítjuk a szoftver korlátozás nélküli ingyenes használatát, ezen időszak alatt a szolgáltatás indoklás és fizetési következmények nélkül bármikor lemondható!

    Aki felügyeli a szoftver bevezetését és használatát

    Infopartner Vágó Szabolcs
    Vágó Szabolcs
    informatikus mérnök
    30/201-2403
    info@infopartner.hu

    Cégünk 1995 óta foglalkozik informatikai rendszerek kidolgozásával, üzemeltetésével és fejlesztésével. Partnereinkkel bizalmi kapcsolatot építünk ki, amely elengedhetetlen feltétele a munkánknak. Az évek során sokféle informatikai problémát oldottunk meg sikeresen, ügyfeleink nagy örömére.

    Célunk, hogy rövid határidőn belül magas szintű hatékonysággal oldjuk meg a felmerülő problémákat.

    2014 óta fejlesztjük az idősellátásban alkalmazható Bentlakásos Intézmények Ellátott Nyilvántartó Rendszerét, mely több idősotthonban biztosítja az igénybevételi eljárás teljes szakmai dokumentációját.

    Keressen bizalommal, szívesen segítek információval, tanácsadással.

    Üdvözlettel, Vágó Szabolcs

    Idősgondozás adminisztrációja

    5 TIPP

    HOGYAN EGYSZERŰSÍTHETŐ AZ ADMINISZTRÁCIÓ AZ IDŐSGONDOZÁSBAN?

    Kérjük, adja meg az elérhetőségeit, és elküldjük az 5 hasznos tippet, amelyekkel egyszerűsíthető az idősgondozás adminisztrációja!