Idősotthonok nyilvántartó rendszere

Adminisztráció egyszerűen és könnyedén

Felejtse el az Excel táblákat, a folyton ismétlődő adatbevitelt és a papír alapú bonyolult nyilvántartásokat.

A MEGOLDÁS EGY KÖNNYEN KEZELHETŐ, KOMPLEX ŰRLAPKEZELŐ-RENDSZER

Idősgondozás adminisztrációja
Videó lejátszása

Önöknél is gyakran felmerülnek a következő problémák?

Sok a papírmunka

Nincs központi nyilvántartás

Nehézkes adminisztráció

Sok az ismétlődő feladat

Átláthatatlan várólista

Lassú belső kommunikáció

Amennyiben  a fenti problémák közül néhány az Önök intézményében is visszatérően felmerül, akkor mindenképpen javasolt egy egyszerűen használható, központosított rendszer kiépítése.

ott segítünk, ahol...

Külön Excel táblákban dolgoznak a külön osztályokon

  • Különféle feladatok megoldására külön Excel táblákat használnak. 
  • Az ápolási és gondozási dokumentumokat papíron készítik.
  • Túl sok idő az adatok visszakeresése, az adatszolgáltatás nehézkes.

Nincs intézményen belüli egységesített adatkezelés

  • Az egyes részlegek saját nyilvántartást vezetnek az ellátottakról.
  • Sok az ismétlődő feladat 
  • Intézményen belül lassú és nehézkes az információk továbbítása.

A bonyolult adminisztráció értékes időt von el a többi feladatoktól

  • Túl nagy terhet jelent az adminisztráció az alkalmazottaknak.
  • A sok adminisztráció miatt kevesebb idő jut az ellátottak minőségi ellátására.

Miben nyújt támogatást a rendszer?

Segíti az idősgondozás folyamatait

Központosított nyilvántartás készül az ellátásra várakozókról és a gondozott idősekről. Több mint 20 különféle ápolási, gondozási űrlap és dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetőek és elérhetőek.

Könnyen elérhető adatok

Adminisztrációs szoftver idősellátás
Adminisztrációs szoftver idősellátás

Segíti az idősgondozás folyamatait

Központosított nyilvántartás készül az ellátásra várakozókról és a gondozott idősekről. Több mint 20 különféle ápolási, gondozási űrlap és dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetőek és elérhetőek.

Könnyen elérhető adatok

Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban

Csökkenti az adminisztrációs terheket

Használatával az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatóak. Az elkészített űrlapok könnyedén átmásolhatóak, így időt takarít meg a használatával. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetőek. Átlátható, bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület. Kezelése egyszerűen megtanulható.

Egyszerűen használható

Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban

Csökkenti az adminisztrációs terheket

Használatával az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatóak. Az elkészített űrlapok könnyedén átmásolhatóak, így időt takarít meg a használatával. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetőek. Átlátható, bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület. Kezelése egyszerűen megtanulható.

Egyszerűen használható

Költségcsökkentés

A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkára fordítani,  így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására.  A szoftver havi költsége jól tervezhető, nem jelent megterhelést a költségvetés számára.

HATÉKONYSÁG​

Idősadminisztráció költség csökkentés
Idősadminisztráció költség csökkentés

Költségcsökkentés

A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkára fordítani,  így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására.  A szoftver éves díja kedvező, annyi mint egy adminisztrációs munkavállaló egy havi bére.

HATÉKONYSÁG​

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

Átláthatóvá és egyszerűvé teszi a mindennapi munkát

Könnyen áttekintehető listák az idősotthon ellátottairól, rendszerezett dokumentumok és űrlapok melyek jól kezelhetőek és támogatják az idősotthonok adminsztrációs munkáját. Összesítések és statisztikák is készíthetők a rendszerrel, melyekkel a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetőek.

Gyors és egyszerű adatszolgáltatás

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

Átláthatóvá és egyszerűvé teszi a mindennapi munkát

Könnyen áttekintehető listák az idősotthon gondozottairól, rendszerezett dokumentumok és űrlapok melyek jól kezelhetőek és támogatják az idősotthonok adminsztrációs munkáját. Összesítések és statisztikák is készíthetők a rendszerrel, melyekkel a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetőek.

Gyors és egyszerű adatszolgáltatás

Hogyan oldja meg a problémát a szoftver?

Rendszerezi a dokumentumokat

Az adatok felvitele egyszerű, gyors és központosított. Könnyen elérhető és módosítható.

Egységesíti a nyilvántartást

Az Intézmény minden munkatársa egy szoftverben dolgozik, így az adatok könnyen elérhetőek.

Központosítja az adatkezelést

Az űrlapok egyszerűen átláthatóak, minden adat az  ellátott neve alatt van nyilvántartva.

A program főbb funkciói

Idősotthon ellátott nyilvántartás

Ellátottak nyilvántartása

Az ellátottak személyes adatain túl a hozzátartozók, cselekvőképtelenség esetén a gondnokok adatait, valamint az ellátási és az elhelyezési adatokat is tartalmazza.

Térítési díj és költőpénz nyilvántartás

Gazdasági modul

Gondozási díjak, távollétek, térítési díjak számlázása, gondozási napok lekérdezése. Megörzésre átadott költőpénz és tárgyi letétek kezelése, statisztikai funkciók.

egyéni foglalkoztatási dokumentációk, gondozási tervek

Gyógyszerkészlet nyilvántartás

Intézményi alaplistás gyógyszerek, Intézményi és lakó raktárkészlet nyilvántartás, leltár, személyre szóló gyógyszerkiadás, egyéni gyógyszer-felhasználás, gyógyszerszámlázás, központilag karbantartott NEAK gyógyszer cikktörzs és pelenkák nyilvántartása

Várólista idősotthonba

Várólista kezelése

Az elhelyezési eljárás megkezdésekor, már az előgondozás alkalmával fel lehet vinni az időseket a rendszerbe, így az aktív várakozók egyszerűen, egy gombnyomásra leszűrhetők.

Idősgondozás ápolási dokumentumok

Ápolási, foglalkoztatási űrlapok

Ápolási terv, kórházba kerülési adatlapok, folyadékmérés, vércukor mérés., decubitus megfigyelés, különféle foglalkoztatási dokumentációk, gondozási tervek stb. nyilvántartása.

Munkaidő beosztás tervezés

Beosztás tervezés

Munkánkat segígti a dolgozók, ápolók, nővérek, gondozók, konyhások, takarítók és foglalkoztatók havi műszakbeosztásának gyors elkészítése és az óraszámok gépi számítása.

Jogszabályi megfelelés

Ellátottak személyes adatainak nyilvántartása az 1993.évi III. törvény alapján.

Dokumentumok kezelése az 1/2000 SzCsM rendeletnek megfelelően.

Létszámadatok nyilvántartása a 29/1993. kormány rendelet szerint.

Akik már bizalmat szavaztak nekünk

Az igénybevételi eljárást és a személyi nyilvántartást teljes körűen kezeli a rendszer. Nagyban megkönnyíti a munkát, mert a kézi adminhoz szükséges jellemzően gondozási nyomtatványokat az ellátottak adataival kitöltve tudjuk kinyomtatni. Így az ellátott nevére kiállított nyomtatványokra kézzel is fel lehet vinni a mért értékeket, vagy más tevékenységet. 

Teljeskörű adatnyilvántartás
egyszerűen és hatékonyan

A megbízhatóság a legfontosabb értékünk

Névtelen terv2

Támogatás

Nem hagyjuk magára a program bevezetését követően sem.

Tapasztalat

A szoftvert sikeresen használják évek óta országszerte több idősotthonban.

Fejlesztés

Folyamatosan fejlesztjük a programot a jogszabály-követésen túlmenően igény szerint.

Szakértelem

10 éves tapasztalat kifezetten az idősotthonokkal együttműködve.

Űrlapkezelő rendszer idősotthonba

Támogatás

Nem hagyjuk magára a program bevezetését követően sem.

Tapasztalat

A szoftvert sikeresen használják évek óta több idősotthonban.

Fejlesztés

Folyamatosan fejlesztjük a programot igény szerint.

Szakértelem

10 éves tapasztalat kifezetten az idősotthonokkal együttműködve-

Űrlapkezelő rendszer idősotthonba

Visszajelzések a szoftverről

Aki felügyeli a szoftver bevezetését és használatát

Infopartner Vágó Szabolcs
Vágó Szabolcs
informatikus
30/201-2403
info@infopartner.hu

Cégünk 1995 óta foglalkozik informatikai rendszerek kidolgozásával, üzemeltetésével és fejlesztésével. Partnereinkkel bizalmi kapcsolatot építünk ki, amely elengedhetetlen feltétele a munkánknak. Az évek során sokféle informatikai problémát oldottunk meg sikeresen, ügyfeleink nagy örömére.

Célunk, hogy rövid határidőn belül magas szintű hatékonysággal oldjuk meg a felmerülő problémákat.

2014 óta fejlesztjük az idősellátásban használható Bentlakásos Intézmények Ellátott Nyilvántartó Rendszerét, mely több idősotthonban biztosítja az igénybevételi eljárás teljes szakmai dokumentációját.

Keressen bizalommal szívesen segítek információval, tanácsadással.

Üdvözlettel: Vágó Szabolcs


Ingyenes bemutató

TIPP: Kérje a 30 napos ingyenes próbaidőszakot!

Hetente több alkalommal tartunk online szoftverbemutatót.

Az előadás 30 percet vesz igénybe, melynek végén a feltett kérdések is megválaszolásra kerülnek.

A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk pontos árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.

Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat!

    * A pandémia helyzetre való tekintettel 30 napon keresztűl biztosítjuk a szoftver korlátozás nélküli ingyenes használatát, ezen időszak alatt a szolgáltatás indoklás és fizetési következmények nélkül bármikor lemondható!

    Idősgondozás adminisztrációja

    5 TIPP

    HOGYAN EGYSZERŰSÍTHETŐ AZ ADMINISZTRÁCIÓ AZ IDŐSGONDOZÁSBAN?

    Kérjük adja meg az elérhetőségeit és máris elküldjük az 5 hasznos tippet, melyekkel egyszerűsíthető az idősgondozás adminisztrációja!