Hogyan oldja meg a problémát a szoftver?
Rendszerezi a dokumentumokat
Egységesíti a nyilvántartást
Központosítja az adatkezelést
Egyszerű és a hatályos jogszabályoknak megfelelő ellátotti nyilvántartásra van szükségük?
A megoldás a könnyen kezelhető
Infopartner Űrlapkezelő-rendszer!
Ha a fenti problémák közül néhány az Önök intézményében is rendszeresen felmerül, mindenképpen
érdemes egy könnyen használható, központosított szoftveres nyilvántartó rendszert bevezetni.
Központosított nyilvántartás a várakozókról és az ellátottakról. Több mint 50 különféle ápolási és gondozási űrlap, valamint dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetők és elérhetők. Bárhonnan hozzáférhető – felhőalapú működés, platformfüggetlen szoftver.
Könnyen elérhető adatok
Központosított nyilvántartás a várakozókról és az ellátottakról. Több mint 50 különféle ápolási, gondozási űrlap és dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetők és elérhetők. Bárhonnan hozzáférhető – felhőalapú működés, platformfüggetlen szoftver.
Könnyen elérhető adatok
Az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatók. Az elkészített űrlapok egyszerűen átmásolhatók, így használatukkal időt takaríthat meg. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetők. Az átlátható és könnyen kezelhető felület nem tartalmaz bonyolult menüstruktúrát, ezért gyorsan elsajátítható.
Egyszerűen használható
Az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatók. Az elkészített űrlapok egyszerűen átmásolhatók, így használatukkal időt takaríthat meg. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetők. Az átlátható és könnyen kezelhető felület nem tartalmaz bonyolult menüstruktúrát, ezért gyorsan elsajátítható.
Egyszerűen használható
A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkával tölteni, így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására. A szoftver havi költsége jól tervezhető, nem jelent megterhelést a költségvetés számára. Mivel az adminisztráció digitális formában történik, nincs szükség papíralapú nyomtatásra, ami további megtakarítást jelent.
HATÉKONYSÁG
A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkával tölteni, így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására. A szoftver havi költsége jól tervezhető, nem jelent megterhelést a költségvetés számára. Mivel az adminisztráció digitális formában történik, nincs szükség papíralapú nyomtatásra, ami további megtakarítást jelent.
HATÉKONYSÁG
Könnyen áttekintehető listák az idősotthon ellátottairól, valamint rendszerezett dokumentumok és űrlapok, amelyek jól kezelhetők, és támogatják az idősotthonok adminisztrációs munkáját.
Az ellenőrzésekhez gyors összesítések és statisztikák készíthetők a rendszerrel, amelyek segítségével a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetők.
Jogszabályi megfelelés
Könnyen áttekintehető listák az idősotthon ellátottairól, valamint rendszerezett dokumentumok és űrlapok, amelyek jól kezelhetők, és támogatják az idősotthonok adminisztrációs munkáját. Az ellenőrzésekhez gyors összesítések és statisztikák készíthetők a rendszerrel, amelyek segítségével a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetők.
Jogszabályi megfelelés
Az ellátottak személyes adatai mellett a hozzátartozók, cselekvőképtelenség esetén a gondnokok adatai, valamint az ellátási és az elhelyezési adatok is szerepelnek.
Gondozási díjak, távollétek, térítési díjak számlázása és gondozási napok lekérdezése. Megőrzésre átadott költőpénz, belépési hozzájárulások, tárgyi letétek kezelése, valamint statisztikai funkciók.
Intézményi gyógyszerlisták, intézményi és a lakói raktárkészlet nyilvántartása, leltár, személyre szóló gyógyszerkiadás, egyéni gyógyszer-felhasználás, gyógyszerszámlázás, központilag karbantartott NEAK gyógyszercikktörzs és pelenkák nyilvántartása.
Az elhelyezési eljárás megkezdésekor, már az előgondozás alkalmával fel lehet vinni az időseket a rendszerbe, így az aktív várakozók egyszerűen, egy gombnyomásra leszűrhetők. A havi jelentés egy Excelben is elkészíthető.
Napi gondozás, terápiás lapok, ápolási tervek, kórházba kerülési adatlapok, folyadékmérés, vércukormérés, decubitus megfigyelés, különféle foglalkoztatási dokumentációk, egyéni gondozási tervek nyilvántartása stb.
A vezetői munkát segíti a dolgozók, ápolók, nővérek, gondozók, konyhások, takarítók és foglalkoztatók havi műszakbeosztásának gyors elkészítése, valamint az óraszámok gépi számítása.
Folyamatosan támogatjuk a felhasználókat: tudásbázis,
online képzések, távsegítségnyújtás,
telefonos ügyfélszolgálat.
Megtervezzük a szoftver bevezetését és segítjük a vezetői döntéshozatalt a modul használatában. A felhasználók számára helyszíni oktatást és képzést biztosítunk.
A programot folyamatosan fejlesztjük, nemcsak a jogszabályok követése, hanem az igények alapján is.
10 éves tapasztalat, kifejezetten az idősotthonokkal együttműködve.
Folyamatosan támogatjuk a felhasználókat: Tudásbázis, Távsegítség nyújtás, Online képzések Telefonos ügyfélszolgálat
Megtervezzük a szoftver bevezetését és segítjük a vezetői döntéshozatalokat a modul használatában. Felhasználók részére helyszíni oktatás, képzés.
Folyamatosan fejlesztjük a programot a jogszabály-követésen túlmenően igény szerint.
10 éves tapasztalat kifezetten az idősotthonokkal együttműködve.
Az igénybevételi eljárást és a személyi nyilvántartást teljes körűen kezeli a rendszer. Nagyban megkönnyíti a munkát, mert a kézi adminhoz szükséges jellemzően gondozási nyomtatványokat az ellátottak adataival kitöltve tudjuk kinyomtatni. Így az ellátott nevére kiállított nyomtatványokra kézzel is fel lehet vinni a mért értékeket, vagy más tevékenységet.
TIPP: Kérje a 30 napos ingyenes próbaidőszakot!
Kíváncsi a szoftverre? Szeretné megnézni részletesen milyen nyilvántartásokat vezet az ellátottakról?
Tekintese meg az ingyenes szoftverbemutatónkat!
Hetente több alkalommal tartunk online vagy helyszíni szoftverbemutatót.
Az előadás 30 percet vesz igénybe, melynek végén a feltett kérdések is megválaszolásra kerülnek.
Jelentkezési határidő:
A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk pontos árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.
Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat!
* A pandémia helyzetre való tekintettel 30 napon keresztűl biztosítjuk a szoftver korlátozás nélküli ingyenes használatát, ezen időszak alatt a szolgáltatás indoklás és fizetési következmények nélkül bármikor lemondható!
Cégünk 1995 óta foglalkozik informatikai rendszerek kidolgozásával, üzemeltetésével és fejlesztésével. Partnereinkkel bizalmi kapcsolatot építünk ki, amely elengedhetetlen feltétele a munkánknak. Az évek során sokféle informatikai problémát oldottunk meg sikeresen, ügyfeleink nagy örömére.
Célunk, hogy rövid határidőn belül magas szintű hatékonysággal oldjuk meg a felmerülő problémákat.
2014 óta fejlesztjük az idősellátásban alkalmazható Bentlakásos Intézmények Ellátott Nyilvántartó Rendszerét, mely több idősotthonban biztosítja az igénybevételi eljárás teljes szakmai dokumentációját.
Keressen bizalommal, szívesen segítek információval, tanácsadással.
Üdvözlettel, Vágó Szabolcs
Kérjük, adja meg az elérhetőségeit, és elküldjük az 5 hasznos tippet, amelyekkel egyszerűsíthető az idősgondozás adminisztrációja!