Atfogó és komplett nyilvántartó rendszer az idősgondozásban

Intézményi Gondozottak Nyilvántartó Rendszere

Felejtse el az Excel táblázatokat, a folyton ismétlődő adatbevitelt és a papír alapú nyilvántartásokat. Ezzel a szoftverrel minden egy helyről, könnyedén elérhető!
A Megoldás egy hatékony nyilvántartó rendszer

—> Munkatársai túl sok időt töltenek az ellátottak személyi adatainak ismételt felvitelével?

—> Szakápolói az adminisztrációs terhek sokasága miatt nem tudnak eleget foglalkozni az idősekkel?

—> Intézményükben külön-kölün táblázatokat és dokumentumokat használnak az alábbi feladokra?

  • várólista kezelése
  • felvételi – elhelyezési eljárások dokumentálása
  • egyéni gondozási tervek
  • gyógyszer nyilvántartás
  • mentálhigiéniás dokumentációk
  • ápolási tervek / dokumentumok

 

Az Intézményi Gondozottak Nyilvántartó Rendszere ezeket mind egy szoftverben, integráltan kezeli.

 

Miben segít ez a rendszer?

Időt takarít meg

 

 

Az adatokat egyetlen alkalommal kell felvinni, az idősotthon ellátottjának beköltözésekor.

 

költséget csökkent

Az Intézmény minden munkatársa egy szoftverben dolgozik, nem szükséges több szoftver az ellátási dokumentációk elkészítéséhez.

rendszerezi a DOKUMeNTUMOKat

 

 

Az űrlapok egyszerűen átláthatóak, minden dokumentumok az  ellátott neve alatt van nyilvántartva.

 

Egyszerűen kezelhető

Átlátható, bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület. Egyszerűen megtanulható a használata. Az elkészített űrlapok átmásolhatóak, így időt takarít meg a használatával.

Felhasználóbarát

Bárhonnan elérhető

Akár helyi hálózaton keresztül az Intézményen belül, akár távmunkában otthonról, interneten keresztül is elérhető a szoftver. Használható asztali számítógépen, laptopon, tableten és okostelefonon is.

home officeból könnyedén

Minden munkatárs hozzáférhet

Az Intézmény valamennyi dolgozója hozzáférhet a rendszerhez. Munkakörének megfelelő jogosultságokat kaphat, legyen az ápoló, mentálhigiéniás foglalkoztató vagy gazdasági munkatárs.

Felhasználói jogosultságok

A funkciók, melyek leegyszerűsítik a munkát

Ellátottak nyilvántartása

Az ellátottak személyes adatain túl a hozzátartozók, cselekvőképtelenség esetén a gondnokok adatait, valamint az ellátási és az elhelyezési adatokat is tartalmazza.

Osztályok kezelése

Korlátlan számú osztályt lehet beállítani egy intézményen belül, így az ellátottak könnyen csoportosíthatóak elhelyezésük szerint.

Foglalkoztatói dokumentációk

Mentálhigiéniás foglalkoztatók által vezetett nyilvántartások, egyéni foglalkoztatási dokumentációk, gondozási tervek, stb. nyilvántartása.

Várólista kezelése

A felvételi eljárás megkezdésekor, már az előgondozás alkalmával fel lehet vinni az időseket a rendszerbe, így az aktív várakozók egyszerűen, egy gombnyomásra leszűrhetők.

Ápolási dokumentációk

Gyógyszer-nyilvántartás, ápolási terv, kórházba kerülési adatlapok, folyadékmérés, vérnyomás mérés, vércukor mérés., decobitus megfigyelés, fizióterápia, gyógytorna, inkontinencia, stb. nyilvántartása.

Exportálási funkció

Lehetőség van az ellátottak adatait Excel formátumban egyszerűen kiexportálni, lehetővé téve az adatok továbbítását.

Egy kis ízelítő a kezelői felületekről

Űrlapok
Űrlapok listája
Ellátottak nyilvántartása
Ellátottak szűrése
Foglalkoztatási dokumentáció
Foglalkoztatói dokumentáció
Fizióterápiás dokumentum
Fizióterápiás dokumentum

Rövid bemutató

Ajánlatkérés

Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat.

A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.

Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat.

Még nem késő a 2021. évi költségvetésben számolni a rendszer bevezetésével, kérje árajánlatunkat november 30-ig!

Akiknek már egyszerűbb a munkájuk

Legfrisebben csatlakozó ügyfeleink:
Zárdakert Idősek Otthona
Szent Lőrinc Gondozóotthon

Miért válasszon minket?

25 éves szakmai tapasztalat
Megbízhatóság és rendelkezésre állás
Tanácsadás
Ingyenes betanítás
Elégedett ügyfelek
Támogatás és távsegítség

RÓLUNK

Vágó Szabolcs
INFOPARTNER
informatikus mérnök
30/201-2403
info@infopartner.hu

Cégünk 1995 óta foglalkozik informatikai rendszerek kidolgozásával, üzemeltetésével és fejlesztésével. Partnereinkkel bizalmi kapcsolatot építünk ki, amely elengedhetetlen feltétele a munkánknak. Az évek során sokféle informatikai problémát oldottunk meg sikeresen, ügyfeleink nagy örömére.

Célunk, hogy rövid határidőn belül magas szintű hatékonysággal oldjuk meg a feladatokat.

2014 óta fejlesztjük az idősellátásban használható Intézményi Gondozottak Nyilvántartó Rendszerét, mely több Idősotthoban biztosítja az igénybevételi eljáras teljes szakmai dokumentációját.