Miben segít ez a rendszer?
Időt takarít meg

költséget csökkent

rendszerezi a DOKUMeNTUMOKat

Adminisztráció egyszerűen, gyorsan, könnyedén az idősgondozásban.
—> Munkatársai túl sok időt töltenek az ellátottak személyi adatainak ismételt felvitelével?
—> Szakápolói az adminisztrációs terhek sokasága miatt nem tudnak eleget foglalkozni az idősekkel?
—> Intézményükben külön-kölün táblázatokat és dokumentumokat használnak az alábbi feladokra?
Átlátható, bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület. Egyszerűen megtanulható a használata. Az elkészített űrlapok átmásolhatóak, így időt takarít meg a használatával.
Felhasználóbarát
Akár helyi hálózaton keresztül az Intézményen belül, akár távmunkában otthonról, interneten keresztül is elérhető a szoftver. Használható asztali számítógépen, laptopon, tableten és okostelefonon is.
home officeból könnyedén
Az Intézmény valamennyi dolgozója hozzáférhet a rendszerhez. Munkakörének megfelelő jogosultságokat kaphat, legyen az ápoló, mentálhigiéniás foglalkoztató vagy gazdasági munkatárs.
Felhasználói jogosultságok
Az ellátottak személyes adatain túl a hozzátartozók, cselekvőképtelenség esetén a gondnokok adatait, valamint az ellátási és az elhelyezési adatokat is tartalmazza.
Korlátlan számú osztályt lehet beállítani egy intézményen belül, így az ellátottak könnyen csoportosíthatóak elhelyezésük szerint.
Mentálhigiéniás foglalkoztatók által vezetett nyilvántartások, egyéni foglalkoztatási dokumentációk, gondozási tervek, stb. nyilvántartása.
A felvételi eljárás megkezdésekor, már az előgondozás alkalmával fel lehet vinni az időseket a rendszerbe, így az aktív várakozók egyszerűen, egy gombnyomásra leszűrhetők.
Gyógyszer-nyilvántartás, ápolási terv, kórházba kerülési adatlapok, folyadékmérés, vérnyomás mérés, vércukor mérés., decobitus megfigyelés, fizióterápia, gyógytorna, inkontinencia, stb. nyilvántartása.
Lehetőség van az ellátottak adatait Excel formátumban egyszerűen kiexportálni, lehetővé téve az adatok továbbítását.
Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat.
A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.
Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat!
Cégünk 1995 óta foglalkozik informatikai rendszerek kidolgozásával, üzemeltetésével és fejlesztésével. Partnereinkkel bizalmi kapcsolatot építünk ki, amely elengedhetetlen feltétele a munkánknak. Az évek során sokféle informatikai problémát oldottunk meg sikeresen, ügyfeleink nagy örömére.
Célunk, hogy rövid határidőn belül magas szintű hatékonysággal oldjuk meg a feladatokat.
2014 óta fejlesztjük az idősellátásban használható Intézményi Gondozottak Nyilvántartó Rendszerét, mely több Idősotthonban biztosítja az igénybevételi eljáras teljes szakmai dokumentációját.
2021 Infopartner
Kérjük, adja meg az elérhetőségeit, és elküldjük az 5 hasznos tippet, amelyekkel egyszerűsíthető az idősgondozás adminisztrációja!