Forget about Excel spreadsheets, repetitive data entry, and complex paper-based record-keeping.
THE SOLUTION IS AN EASY-TO-USE, COMPREHENSIVE FORM MANAGEMENT SYSTEM
If some of these problems frequently arise in your institution, it is highly recommended to establish a user-friendly and centralized system.
A centralized record is created for individuals waiting for care and the elderly receiving care. Over 20 different nursing and care forms and documents can be easily generated. The stored data can be easily retrieved and accessed by all users.
Access data easily
Központosított nyilvántartás készül az ellátásra várakozókról és a gondozott idősekről. Több mint 20 különféle ápolási, gondozási űrlap és dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetőek és elérhetőek.
Könnyen elérhető adatok
Repetitive tasks can be easily automated using the system. The created forms can be easily duplicated, saving time. The recorded data can be quickly retrieved. The interface is user-friendly, devoid of complicated menu structures. It is easy to learn how to use and manage.
USER-FRIENDLY
Repetitive tasks can be easily automated using the system. The created forms can be easily duplicated, saving time. The recorded data can be quickly retrieved. The interface is user-friendly, devoid of complicated menu structures. It is easy to learn how to use and manage.
USER-FRIENDLY
Egyszerűen használható
By using the software, less time needs to be dedicated to administrative work, allowing staff to focus more on caring for the elderly. The monthly cost of the software is predictable and does not strain the budget.
EFFICIENCY
A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkára fordítani, így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására. A szoftver éves díja kedvező, annyi mint egy adminisztrációs munkavállaló egy havi bére.
HATÉKONYSÁG
Easily accessible lists of residents in the nursing home, well-organized documents and forms that are manageable and support administrative work in nursing homes. Summaries and statistics can be generated with the system, facilitating monthly and annual reporting.
QUICK AND EASY REPORTING
Easily accessible lists of residents in the nursing home, well-organized documents and forms that are manageable and support administrative work in nursing homes. Summaries and statistics can be generated with the system, facilitating monthly and annual reporting.
QUICK AND EASY REPORTING
Könnyen áttekintehető listák az idősotthon gondozottairól, rendszerezett dokumentumok és űrlapok melyek jól kezelhetőek és támogatják az idősotthonok adminsztrációs munkáját. Összesítések és statisztikák is készíthetők a rendszerrel, melyekkel a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetőek.
Gyors és egyszerű adatszolgáltatás
In addition to personal data of the residents, it includes information about relatives, legal representatives in case of incapacity, as well as care and placement details.
Invoicing of care fees, absences, charges, and querying care days. Management of preserved personal spending and tangible deposits, statistical functions.
Registry of institutional standard medications, inventory of institutional and resident storerooms, inventory, personalized medication distribution, individual medication usage, medication billing, centrally maintained NEAK medication catalog.
When the placement process begins, the elderly can already be entered into the system during pre-care, making it easy to filter active waitlisted individuals with a single button press.
Care plan, Hospital admission forms, Fluid intake monitoring, Blood glucose measurement, Decubitus monitoring, Various employment documentation, Care plans, etc. (and so on)
Our work is supported by the quick creation of monthly shift schedules for employees, nurses, caregivers, and employers, as well as the automated calculation of working hours.
Az igénybevételi eljárást és a személyi nyilvántartást teljes körűen kezeli a rendszer. Nagyban megkönnyíti a munkát, mert a kézi adminhoz szükséges jellemzően gondozási nyomtatványokat az ellátottak adataival kitöltve tudjuk kinyomtatni. Így az ellátott nevére kiállított nyomtatványokra kézzel is fel lehet vinni a mért értékeket, vagy más tevékenységet.
We won’t leave you alone after the introduction of the program.
The software has been successfully used for years in multiple elderly homes nationwide.
We continuously develop the program beyond compliance with regulations, based on demand.
More than 10 years of experience specifically working with elderly homes.
We won’t leave you alone after the introduction of the program.
The software has been successfully used for years in multiple elderly homes nationwide.
We continuously develop the program beyond compliance with regulations, based on demand.
More than 10 years of experience specifically working with elderly homes.
Nem hagyjuk magára a program bevezetését követően sem.
A szoftvert sikeresen használják évek óta több idősotthonban.
Folyamatosan fejlesztjük a programot igény szerint.
10 éves tapasztalat kifezetten az idősotthonokkal együttműködve-
Our company has been involved in the development, operation, and enhancement of IT systems since 1995. We establish a relationship of trust with our partners, which is an essential requirement for our work. Over the years, we have successfully solved various IT problems, much to the satisfaction of our clients.
Our goal is to efficiently resolve emerging issues within short deadlines.
Since 2014, we have been developing the Elderly Care Form Management System, which is usable in elderly care facilities and provides comprehensive professional documentation for the intake process.
Feel free to contact us with confidence. We are happy to provide information and consultancy.
Best regards, Vágó Szabolcs
TIPP: Kérje a 30 napos ingyenes próbaidőszakot!
We hold online software presentations several times a week.
The presentation takes 30 minutes, at the end of which the questions will be answered.
A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk pontos árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.
Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat!
* A pandémia helyzetre való tekintettel 30 napon keresztűl biztosítjuk a szoftver korlátozás nélküli ingyenes használatát, ezen időszak alatt a szolgáltatás indoklás és fizetési következmények nélkül bármikor lemondható!