Elderly Care Form Management System

Simple and Easy Administration

Forget about Excel spreadsheets, repetitive data entry, and complex paper-based record-keeping.

THE SOLUTION IS AN EASY-TO-USE, COMPREHENSIVE FORM MANAGEMENT SYSTEM

DO YOU OFTEN ENCOUNTER THESE PROBLEMS?

Too much paperwork

Lack of centralized records

Cumbersome administration

Repetitive tasks

Unorganized waiting list

Slow internal communication

If some of these problems frequently arise in your institution, it is highly recommended to establish a user-friendly and centralized system.

WE HELP WHERE...

Different departments work with separate Excel spreadsheets

  • Different tasks are handled using various Excel spreadsheets.
  • Nursing and care documents are prepared on paper.
  • Data retrieval and reporting are time-consuming.

There is no unified data management within the institution.

  • Each department keeps its own records of the residents.
  • There are too many repetitive tasks.
  • Information transmission within the institution is slow and cumbersome.

Complex administration consumes valuable time

  • Taking away from quality care for residents.
  • Administrative tasks burden the staff, leaving less time for quality care.

HOW DOES THE SYSTEM PROVIDE SUPPORT?

ASSISTS THE PROCESS OF ELDERLY CARE

A centralized record is created for individuals waiting for care and the elderly receiving care. Over 20 different nursing and care forms and documents can be easily generated. The stored data can be easily retrieved and accessed by all users.

Access data easily

Adminisztrációs szoftver idősellátás
Adminisztrációs szoftver idősellátás

Segíti az idősgondozás folyamatait

Központosított nyilvántartás készül az ellátásra várakozókról és a gondozott idősekről. Több mint 20 különféle ápolási, gondozási űrlap és dokumentum készíthető egyszerűen. A tárolt adatok valamennyi felhasználó részére könnyedén visszakereshetőek és elérhetőek.

Könnyen elérhető adatok

Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban

REDUCES ADMINISTRATIons

Repetitive tasks can be easily automated using the system. The created forms can be easily duplicated, saving time. The recorded data can be quickly retrieved. The interface is user-friendly, devoid of complicated menu structures. It is easy to learn how to use and manage.

USER-FRIENDLY

REDUCES ADMINISTRATIons

Repetitive tasks can be easily automated using the system. The created forms can be easily duplicated, saving time. The recorded data can be quickly retrieved. The interface is user-friendly, devoid of complicated menu structures. It is easy to learn how to use and manage.

USER-FRIENDLY

Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban
Egyszerűsített adminisztráció az idősgondozásban

Csökkenti az adminisztrációs terheket

Használatával az ismétlődő feladatok könnyen automatizálhatóak. Az elkészített űrlapok könnyedén átmásolhatóak, így időt takarít meg a használatával. A rögzített adatok gyorsan visszakereshetőek. Átlátható, bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület. Kezelése egyszerűen megtanulható.

Egyszerűen használható

Reduce costs

By using the software, less time needs to be dedicated to administrative work, allowing staff to focus more on caring for the elderly. The monthly cost of the software is predictable and does not strain the budget.

EFFICIENCY​

Idősadminisztráció költség csökkentés
Idősadminisztráció költség csökkentés

Költségcsökkentés

A szoftver használatával kevesebb időt kell az adminisztrációs munkára fordítani,  így a dolgozók több figyelmet tudnak fordítani a gondozottak ellátására.  A szoftver éves díja kedvező, annyi mint egy adminisztrációs munkavállaló egy havi bére.

HATÉKONYSÁG​

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

MAKES DAILY WORK CLEAR AND SIMPLE

Easily accessible lists of residents in the nursing home, well-organized documents and forms that are manageable and support administrative work in nursing homes. Summaries and statistics can be generated with the system, facilitating monthly and annual reporting.

QUICK AND EASY REPORTING

MAKES DAILY WORK CLEAR AND SIMPLE

Easily accessible lists of residents in the nursing home, well-organized documents and forms that are manageable and support administrative work in nursing homes. Summaries and statistics can be generated with the system, facilitating monthly and annual reporting.

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

QUICK AND EASY REPORTING

Átlátható dokumentáció az idősgondozásban

Átláthatóvá és egyszerűvé teszi a mindennapi munkát

Könnyen áttekintehető listák az idősotthon gondozottairól, rendszerezett dokumentumok és űrlapok melyek jól kezelhetőek és támogatják az idősotthonok adminsztrációs munkáját. Összesítések és statisztikák is készíthetők a rendszerrel, melyekkel a havi és éves adatszolgáltatások könnyedén teljesíthetőek.

Gyors és egyszerű adatszolgáltatás

HOW DOES THE SOFTWARE SOLVE THE PROBLEM?

ORGANIZES DOCUMENTS

Data entry is simple, fast, and centralized. It is easily accessible and modifiable.

UNIFIES RECORD-KEEPING

All employees in the institution work in a single software, making the data easily accessible.

CENTRALIZES DATA MANAGEMENT

The forms are easily understandable, with all data recorded under the resident’s name.

KEY FEATURES OF THE System

Idősotthon ellátott nyilvántartás

Registry of residents

In addition to personal data of the residents, it includes information about relatives, legal representatives in case of incapacity, as well as care and placement details.

Térítési díj és költőpénz nyilvántartás

Financial module

Invoicing of care fees, absences, charges, and querying care days. Management of preserved personal spending and tangible deposits, statistical functions.

egyéni foglalkoztatási dokumentációk, gondozási tervek

Medication inventory

Registry of institutional standard medications, inventory of institutional and resident storerooms, inventory, personalized medication distribution, individual medication usage, medication billing, centrally maintained NEAK medication catalog.

Várólista idősotthonba

Waiting list management

When the placement process begins, the elderly can already be entered into the system during pre-care, making it easy to filter active waitlisted individuals with a single button press.

Idősgondozás ápolási dokumentumok

Nursing, occupation forms

Care plan, Hospital admission forms, Fluid intake monitoring, Blood glucose measurement, Decubitus monitoring, Various employment documentation, Care plans, etc. (and so on)

Munkaidő beosztás tervezés

Scheduling planning

Our work is supported by the quick creation of monthly shift schedules for employees, nurses, caregivers, and employers, as well as the automated calculation of working hours.

LEGAL COMPLIANCE

Recording personal data of residents in accordance with Act III of 1993.

Handling of documents in accordance with Government Decree 1/2000 (SzCsM).

Recording of headcount data in accordance with Government Decree 29/1993.

OUR References

Az igénybevételi eljárást és a személyi nyilvántartást teljes körűen kezeli a rendszer. Nagyban megkönnyíti a munkát, mert a kézi adminhoz szükséges jellemzően gondozási nyomtatványokat az ellátottak adataival kitöltve tudjuk kinyomtatni. Így az ellátott nevére kiállított nyomtatványokra kézzel is fel lehet vinni a mért értékeket, vagy más tevékenységet. 

Complette document registartion
Simply and easyly

Reliability is our most important value

Névtelen terv2

Support

We won’t leave you alone after the introduction of the program.

Experience

The software has been successfully used for years in multiple elderly homes nationwide.

Development

We continuously develop the program beyond compliance with regulations, based on demand.

Expertise

More than 10 years of experience specifically working with elderly homes.

Űrlapkezelő rendszer idősotthonba

Support

We won’t leave you alone after the introduction of the program.

Experience

The software has been successfully used for years in multiple elderly homes nationwide.

Development

We continuously develop the program beyond compliance with regulations, based on demand.

Expertise

More than 10 years of experience specifically working with elderly homes.

Űrlapkezelő rendszer idősotthonba

Támogatás

Nem hagyjuk magára a program bevezetését követően sem.

Tapasztalat

A szoftvert sikeresen használják évek óta több idősotthonban.

Fejlesztés

Folyamatosan fejlesztjük a programot igény szerint.

Szakértelem

10 éves tapasztalat kifezetten az idősotthonokkal együttműködve-

Űrlapkezelő rendszer idősotthonba

Feedback on the Software

ABOUT US

Infopartner Vágó Szabolcs
Vágó Szabolcs
IT Specialist
30/201-2403
info@infopartner.hu

Our company has been involved in the development, operation, and enhancement of IT systems since 1995. We establish a relationship of trust with our partners, which is an essential requirement for our work. Over the years, we have successfully solved various IT problems, much to the satisfaction of our clients.

Our goal is to efficiently resolve emerging issues within short deadlines.

Since 2014, we have been developing the Elderly Care Form Management System, which is usable in elderly care facilities and provides comprehensive professional documentation for the intake process.

Feel free to contact us with confidence. We are happy to provide information and consultancy.

Best regards, Vágó Szabolcs

FREE SOFTWARE TOUR

TIPP: Kérje a 30 napos ingyenes próbaidőszakot!

We hold online software presentations several times a week.

The presentation takes 30 minutes, at the end of which the questions will be answered.

A rendszerre az Intézmény férőhely létszámának ismeretében tudunk pontos árajánlatot adni. Áraink kialakításánál mindig figyelembe vesszük az egyéni igényeket is.

Kérje ingyenes bemutatónkat és ajánlatunkat!

    * A pandémia helyzetre való tekintettel 30 napon keresztűl biztosítjuk a szoftver korlátozás nélküli ingyenes használatát, ezen időszak alatt a szolgáltatás indoklás és fizetési következmények nélkül bármikor lemondható!